އެހެނިހެން



މަސައްކަތްތެރިކަމުގެ ފިލާވަޅުތަކަށް ބޭނުންކުރެވިދާނެ ތަސްވީރުތައް

















ލެޝަން ޕްލޭން  

Term/Quater
ފުރަތަމަ ޓާރމު


Grade:
2 A
DAY
 13 ( 31 މާރިޗު 2019 (
 SUBJECT
ދިވެހި
Unit of Inquiry / Theme:
މަސައްކަތްތެރީން
No of students
18
Strand:
ކިޔުމާއި ބެލުން
އަޑުއެހުމާއި ވާހަކަދެއްކުން
Sub-strand:
ހުނަރާއި އުސޫލު
Learning Outcomes:
2.4ކބ ކިޔުމާއި ބެލުމުގެ ކުރީގެ އުސޫލުތައް ބޭނުންކުރުން.
Indicators:
ށ. ކުރިއަށް ލަފާ ކުރުމަށާއި ގުޅުވައިލުމަށް، ކިޔާފައިވާ ކިޔުންތަކުންނާއި ބަލާފައިވާ ބެލުންތަކުން ލިބިފައިވާ ތަޖުރިބާ ބޭނުންކުރުން.
Key Competency /Indicator and Progression
making meaning
Demonstrate active listening and viewing skills and strategies
Resources
 ( އާދަނުމެން މަސްބޭނުން ) ބަނދި
Learning intention
( އާދަނުމެން މަސްބޭނުން ) ބަނދި ކިޔުން
ބަނދީގައި ބުނާ އެއްޗެއް ދޭހަކޮށްގެން ސުވާލުތަކަށް ލިޔުމުން ޖަވާބުދިނުން
Success Criteria
މިއަދު އަޅުގަނޑު މޮޅުކުއްޖަކަށް ވާނީ
އާދަނުމެންގެ މަސްބޭނުން މި ބަނދީގެ ދެބައިކުޅަ އެއްބައި ރާގުގައި ކިޔުމުންނެވެ.
އާދަނުމެންގެ މަސްބޭނުން މި ބަންޖާއި ގުޅުވައިގެން މުދައްރިސް މުދައްރިސް ދެއްވާ ސުވާލުތަކެއްގެ ތެރެއިން މަދުވެގެން 5 ސުވާލުގެ ޖަވާބު ރަނގަޅަށް ލިޔުމުންނެވެ.
Introduction
ސަލާމް ގޮވާލާ ކުދިން ސަމާލުކުރުވުން.
ބަނދި ކިޔަން އެނގެނީ ކޮން ކުދިންނެއްތޯ ސުވާލުކޮށްލުން.
ކުއްޖަކު ލައްވާ ބަންޖެއް ކިޔުއްވާ ބަނދީގެ ރަގު ހަނދާން އާކޮށްލުން.
Whole Class (Main Activity)
ދަރިވަރުންގެ ފޮތުގައިވާ ( އާދަނުމެން މަސްބޭނުން ) މި ބަނދި ކުދިންނަށް އެއްފަހަރު ކިޔާލަ ދިނުން.
ކޮންމެ ގްރޫޕަކަށް ވަކި ބައެއްދީ ފަރިތަ ކުރަން ފުރުސަތު ދިނުން.
ކޮންމެ ގްރޫޕަކުން ދެވުނު ވަގުތު ހަމަވުމުން ކޮންމެ ގްރޫޕަކަށް ލިބުނު ހިސާބުގައި ބުނާއެއްޗެއް ކުލާހަށް ހުށައެޅުވުން.
މުޅި ކުލާސް އެއްކޮށް ކިޔުއްވުން.
ބަނދީގެތެރއިން ކުދިންނާއި އެކި ސުވާލުކުރުން.

Individual Task
ދަރިވަރުންގެ ފޮތުގެ 44 ވަނަ ސަފްހާގައިވާ މަސައްކަތް  ކުރުވުން

Group Task
މަޝްވަރާ ކުރުން. ބަނދި ހުށައެޅުން
Evaluation
ކުދިންގެ މަސައްކަތްތައް ބަލައިގެން.
Special Students Task

Comments