އެހެނިހެން
Term/Quater
|
ފުރަތަމަ ޓާރމު
|
Grade:
|
2 A
|
DAY
|
13 ( 31 މާރިޗު 2019 (
|
SUBJECT
|
ދިވެހި
|
Unit of Inquiry / Theme:
|
މަސައްކަތްތެރީން
|
No of students
|
18
|
Strand:
|
ކިޔުމާއި ބެލުން
އަޑުއެހުމާއި
ވާހަކަދެއްކުން
|
Sub-strand:
|
ހުނަރާއި
އުސޫލު
|
Learning Outcomes:
|
2.4ކބ ކިޔުމާއި ބެލުމުގެ
ކުރީގެ އުސޫލުތައް ބޭނުންކުރުން.
|
Indicators:
|
ށ. ކުރިއަށް
ލަފާ ކުރުމަށާއި ގުޅުވައިލުމަށް، ކިޔާފައިވާ ކިޔުންތަކުންނާއި ބަލާފައިވާ
ބެލުންތަކުން ލިބިފައިވާ ތަޖުރިބާ ބޭނުންކުރުން.
|
Key Competency /Indicator and Progression
|
making meaning
Demonstrate active listening and viewing skills and
strategies
|
Resources
|
( އާދަނުމެން މަސްބޭނުން
) ބަނދި
|
Learning intention
|
( އާދަނުމެން މަސްބޭނުން ) ބަނދި ކިޔުން
ބަނދީގައި ބުނާ އެއްޗެއް
ދޭހަކޮށްގެން ސުވާލުތަކަށް ލިޔުމުން ޖަވާބުދިނުން
|
Success Criteria
|
މިއަދު އަޅުގަނޑު މޮޅުކުއްޖަކަށް ވާނީ
އާދަނުމެންގެ މަސްބޭނުން މި ބަނދީގެ
ދެބައިކުޅަ އެއްބައި ރާގުގައި ކިޔުމުންނެވެ.
އާދަނުމެންގެ މަސްބޭނުން މި ބަންޖާއި
ގުޅުވައިގެން މުދައްރިސް މުދައްރިސް ދެއްވާ ސުވާލުތަކެއްގެ ތެރެއިން މަދުވެގެން
5 ސުވާލުގެ ޖަވާބު ރަނގަޅަށް ލިޔުމުންނެވެ.
|
Introduction
|
ސަލާމް ގޮވާލާ
ކުދިން ސަމާލުކުރުވުން.
ބަނދި ކިޔަން
އެނގެނީ ކޮން ކުދިންނެއްތޯ ސުވާލުކޮށްލުން.
ކުއްޖަކު ލައްވާ
ބަންޖެއް ކިޔުއްވާ ބަނދީގެ ރަގު ހަނދާން އާކޮށްލުން.
|
Whole Class (Main Activity)
|
ދަރިވަރުންގެ
ފޮތުގައިވާ (
އާދަނުމެން މަސްބޭނުން ) މި ބަނދި ކުދިންނަށް އެއްފަހަރު ކިޔާލަ ދިނުން.
ކޮންމެ ގްރޫޕަކަށް
ވަކި ބައެއްދީ ފަރިތަ ކުރަން ފުރުސަތު ދިނުން.
ކޮންމެ ގްރޫޕަކުން
ދެވުނު ވަގުތު ހަމަވުމުން ކޮންމެ ގްރޫޕަކަށް ލިބުނު ހިސާބުގައި ބުނާއެއްޗެއް
ކުލާހަށް ހުށައެޅުވުން.
މުޅި ކުލާސް
އެއްކޮށް ކިޔުއްވުން.
ބަނދީގެތެރއިން
ކުދިންނާއި އެކި ސުވާލުކުރުން.
|
Individual Task
|
ދަރިވަރުންގެ ފޮތުގެ
44 ވަނަ ސަފްހާގައިވާ މަސައްކަތް
ކުރުވުން
|
Group Task
|
މަޝްވަރާ ކުރުން. ބަނދި
ހުށައެޅުން
|
Evaluation
|
ކުދިންގެ މަސައްކަތްތައް
ބަލައިގެން.
|
Special Students Task
|
Comments
Post a Comment